Ystävänpäivä. Olen saanut pari tekstiviestitoivotusta ja viikolla tuli muutama kortti ja yksi ystävänpäivälahja. 

Tänään olen lämmitellyt mikrossa eilen tehtyä pataruokaa, huoltanut naapurin pihan, käynyt postilaatikolla hakemassa mainokset ja ilmaislehdet, ihmetellyt jäätynyttä vesipisaraa, kirjoittanut runon jonka laitoin tännekin (edellinen postaus), viestitellyt muutaman ystävän kanssa, kuunnellut musiikkia, keskustellut kissani kanssa, parannellut flunssaa Finrexillä (se jauhe kun liuotetaan kuumaan veteen, niin suosittelen laittamaan vain pienen määrän vettä, esim puoli Muumi-mukillista, koska muuten se mun mielestä maistuu lähinnä tiskivedeltä ja sitä voi olla vaikea saada alas. Ja liian usein ei kannata sitä juoda, voi käydä vatsan päälle kun siinä on Aspiriinia. Ja ystäväni neuvoi että sen kanssa ei kannata ottaa Buranaa tai muuta Ibuprofeiinia; ei oo terveellistä kun siinä on sitä Aspiriinia. Ja muutenkin särkylääkkeitä kannattaa ottaa niin harvoin kuin mahdollista, koska ne ovat TODELLA epäterveellisiä. Yksi miljardista haittavaikutuksesta on väsymys, joka ei tosiaan ainakaan helpota arkea. Plus sisäelimet ja vatsa kärsii jne. Pienimpään särkyyn niitä tabuja ei kannata ottaa. Olin ennen särkylääkkeiden suurkuluttaja mm. migreenitaipumuksen takia ja lopulta huomasin että jos otan särkylääkkeen lievään päänsärkyyn, pian lääkkeenoton jälkeen päänsärky paheni huomattavasti koska minulle tuli yksi ihanista särkylääkkeiden haittavaikutuksista: särkylääkepäänsärky!!! Joten hyvät ystävät: ottakaa särkylääke vain jos kipu on niin paha että sitä ei siedä. Koska särkylääkkeillä on tapana pahentaa jo valmiiksi huonoa oloa vielä lisää. En siis sano etteikö niitä saisi käyttää, koska migreenejä kärsineenä tiedän että kun kipu on todella kova niin siinä ei paljoa muuta mieti kuin kivunlievitystä ja että selviää koettelemuksesta suurin piirtein järjissään. Mutta kohtuudella ettei vaivat kroonistu ja tule uusia sairauksia! Tulipas pitkät sulkeet :D )

Kello on 22.47 ja naapuri metelöi taas... sitten kun joku saa lottovoiton ja lahjoittaa rahat minulle (en itse lottoa), muutan omakotitaloon. Sitä odotellessa.

Hyvää ystävänpäivää jokaiselle joka lukee tätä, luitpa tätä virallisena ystävänpäivänä tai jonain muuna päivänä. Ole itse itsellesi maailman ihanin ystävä, ja tee jokin hyvä teko itsellesi, esim päätä ettet syö särkylääkkeitä kuin silloin kun niitä todella tarvitset :) Ja jos masentaa, minulla on vinkki mikä ainakin minua auttaa: ilahduta jotakuta äläkä odota mitään vastapalvelukseksi. Ilahdutuksen kohde piristyy ja itsellesi jää hyvä mieli. Win-win :) Joskus tosin ihmiset eivät osaa olla vastaanottava osapuoli vaan haluavat välttämättä antaa sinulle vastalahjan. Anna heidän tehdä se, mutta älä ota vastaan mitään mihin heillä ei ole varaa, vaan keksi joku pikku juttu joka heidän on helppo toteuttaa. Näin minä ajattelen... Halauksia kaikille <3