Vihreä tee vie minut teematkalle. Kaukaisiin maihin missä on vihreitä eksoottisia puita, kostea ilmasto, salaperäisiä sumuisia vuoria ihan kuin siinä Sumuisten vuorten gorillat-leffassa. Asuisin luolassa S:n kanssa. S sytyttäisi nuotion lämmikkeeksi sen jälkeen kun olisimme kierrelleet metsissä ja ihmetelleet vettä joka on sateen jälkeen jäänyt lehtien sisälle jotka ovat kuin vesikuppeja, ja me olisimme juoneet ahnaasti raikasta vettä. Me ihmettelimme myös luonnon kauneutta. S suojelee minua ja tietää missä on juoksuhiekkaa eikä päästä minua niiden lähelle. Sinulla on niin kiehtovat ruskeat silmät ja niin samettinen katse että voisin vain katsella sitä ja unohtaa itseni. Minä rakastan sinua vaikka olenkin huono sanomaan sitä ääneen. Minä opetan sinut juomaan teetä jotta olet niin kuin se hullu hatuntekijä. Minä haluaisin että sinä olisit täällä. Menen keittämään lisää teetä.