​Eipä tätä näy kukaan lukevan mutta kerronpa päivästäni. Sosiaaliset pelot ovat olleet pahoina mutta tänään kävin pitkästä aikaa kaupassa yksin. Ihmiset pelotti mutta pystyin siihen ja olo parani kun tuli käytyä jossain. Satoi vettä ja se helpotti oloa, en pidä helteestä. PMS oireet alkaa hetkenä minä hyvänsä joten oli hyvä että sain ostokset hoidettua. Seksihalut ovat olleet lähes poissa, tuntuu epänormaalilta ettei tee mieli niin usein. Ennen seksi oli koko ajan mielessä. Mietin saisinko tsempattua itseäni tekemään kotitöitä, käymään kävelyllä, askartelemaan yms tämän blogin avulla. Toivon että saisin edes muutaman lukijan niin olisi mielekkäämpää kirjoittaa. Ahdistus on usein aika kovaa ja sitä on usein, ei onneksi juuri nyt. Olin pari viikkoa sitten osastolla kun olin aika huonossa kunnossa. Siitä lähtien on ollut jotenkin tyhjä olo. En tiedä johtuuko siitä että lääkitystä nostettiin liikaakin minun mielestä. Kissa hyppäsi juuri kyljen päälle ja rupesi siihen pötköttämään kehräten. Keitin kaupasta tultua Twiningsin mustaa sitruunateetä. Aiemmin päivällä join pari kupillista suklaakahvia. Olisin kiinnostunut blogeista jotka ovat kuin päiväkirjoja/kirjeitä, joissa kirjoitetaan puuta heinää, aiheina muun muassa ahdistus, teen tai kahvin juonti, yksityiskohtainen puuhastelu, ihan arkiset asiat. Jos tiedät tällaisia blogeja, laitathan osoitteen/blogin nimen kommenttina. Oloa helpottaa kun saa höpistä mitä mielessä liikkuu tai mitä olen puuhannut. Tästä tuli aika sekava päivitys enkä aio ottaa jatkossakaan stressiä täydellisestä tekstistä. Mukavaa päivää kaikille!